dimarts, 7 de desembre del 2010

Qualsevol nit pot sortir el Sol

Com deia en Sisa, Qualsevol nit pot sortir el Sol, i aquella nit, van sortir onze estels per il·luminar-nos a tots els que tenim el cor blaugrana i a tots aquells a qui els hi agrada el bon futbol… (carai, que poètic, m’estic fent gran…)

Volia fer aquesta reflex-i-o després del següent partit dels dos equips, Barça i Madrid. Més que res per que l’eufòria després del fabulós 5-0 no em portes a dir més bajanades de les habituals...

Vaig esperar, ja que no en sabia que podia passar després. Digueu-me caga-dubtes, però jo tinc una edat que fa que encara vegi l’altre Barça en el que les il·lusions i l’alegria durava tant poquet... Ara no, aquest equip sembla molt superior a qualsevol i aquests jugadors continuen demostrant una humilitat i ganes de agradar i de guanyar fora de tot dubte... i un meravellós exemple per els més petits i, tant de bo per els grans, que falta ens faria de “llegir” aquesta manera d’entendre les coses que té en Pep per aplicar-les al dia a dia...quantes coses segurament canviarien...

Ara, acaben d’escollir tres d’aquests “estels” per ser un d’ells el millor jugador del món... tots tres s’ho mereixen, o més ben dit, tot l’equip amb els tècnics inclosos.

Del partit de la següent jornada, només dir que tot igual...petites “putadetes” al Barça a veure si es cansen amb tantes voltes i es desconcentren... i el Madrid com sempre, sense jugar però fent el seu paper...

Per cert, l’home tranquil (en Pep) ja comença a escalfar-se i potser aviat començarà a dir en veu alta coses que tothom pensa però que ningú vol dir per no “molestar”...No val la pena, Pep. Segueix amb el posat tranquil i argumenta les coses. Així encara es posen més nerviosos, ja que no tenen cap argument...

Un altre cosa: va haver-hi eleccions?. Em sembla que si i em sembla que per alguns van ser Ereccions... i per d’altres... més val no parlar.

En fi, no em vull distreure del tema... Visca el Barça!!!!

Salut, Jaume

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada