dijous, 28 d’octubre del 2010

"Bons" i Dolents

Continuo sense entendre res... sincerament, el que puc entendre d’economia i finances es queda en l’estalvi personal i poca inversió...

Aquesta reflex-i-o ve dels famosos Bons emesos per la Generalitat amb un interès fora de lo normal...que no et dona ningú i que jo no entenc com ens ho pot donar un govern que diuen que ho ha de fer per pagar sous...

A veure: 2+2= 4, no? Si no es així que m’ho diguin que això al menys ho tenia clar. .. I ara estic començant a ensenyar a la meva filla el que jo sé...

Doncs bé, sembla que amb el “bons” això surt de lògica... si la Generalitat no te diners per pagar els sous, com vol donar un interès tant alt? Diuen els entesos que ho faran emeten més deute...i a engreixar el pollastre!!! Qui ho acabarà pagant?.

Bé, no em preocupo...tampoc tinc diners que invertir com els nostres polítics.... Ja,Ja,Ja... com diu el del APM: Ho haveu vist? La Mare que els va parir!!!

No surt en Durán, la Sánchez-Camacho, el Puigcercós,etc... dient que tenen de pagar l’hipoteca i que no tenen ni 1000€ per invertir? Com deia en Pujol: Qui s’han cregut que som? Imbècils, tontos,incults,etc...?

Si no els agraden els bons que ens diguin el motiu però que no ens vulguin fer tragar “carros” que no se’ls creu ningú. Això n’és una petita mostra del nivell polític que tenim en aquets país...i encara volen que els votem...Si, a veure si els “botem”...

Ja sabeu qui són els Bons i els dolents? Jo només veig els dolents...

Salut, Jaume

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada