dijous, 11 de febrer del 2010

Fenòmens Paranormals

Sempre m’han sorprès les històries fantàstiques i sobrenaturals que expliquen...


M’agraden ja que la majoria d’elles no s’aguanta per enlloc i es veu el llautó ràpidament, encara que hi ha cops que em fan dubtar o que no hi trobo l’explicació racional...


Doncs bé, avui tinc una història d’aquestes... Veureu, setmanalment faig la primitiva, ben expressat : jugo a la loteria primitiva...


Sempre poso els mateixos números, que corresponen a dates especials a la família (aniversaris,etc..) i cada diumenge el ritual: mirar a la pàgina de Onlae els números i una de cada cent? em toca alguna cosa..., com a màxim tres...


Aquí comença la paranormalitat... arrenco la pàgina de Onlae (va molt ràpid tot i ser diumenge tarda...) i apareixen els números del sorteig de dissabte. D’entrada ja veig que els tres primers són els meus!!! Ja tinc 8€!!!. Dels altres tres ni un... content, agafo la butlleta, la acarono, la miro i Sorpresa!!! Per un motiu “paranormal” (per no dir IDIOTA) vaig canviar el primer número... sempre poso 1 i aquest cop havia posat 2... per lo que els meus 8€ van volar com un fantasma tot rient del meu destí...continuar jugant sense perdre l’esperança.


Com que un és força positiu i vol pensar que tot anirà millor, vaig pensar que millor que només siguin tres els encertats...que si per culpa dels paranormals encerto els sis... (i escric 5) m’en vaig a buscar el Chupacabras...


Si tenim Salut i Feina, la resta ja pot ser “Paranormal”...


Salut, Jaume

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada