divendres, 30 d’octubre del 2009

Mama por!!!

Encara estic rient... m'imagino la quantitat d'alcaldes, regidors d'urbanisme, constructors,etc... de centenars de pobles que s'han aprofitat de la seva situació per adjudicacions i enriquir-se a base d'enganyar a la gent que tenen el culet apretadet veient el que esta passant...

Ara comencen a intentar fer neteja de la corruptela política.. JA ERA HORA!!!

A la radio preguntaven si hi ha desafecció a la política....NO¡ El que jo tinc es ESPERANÇA a que es netegi tota la porqueria,pero TOTA, i que caigui qui hagi de caure! Ara es el moment de que aflorin els 3% famosos i que mes d'un s'en vagi a la presó i tornin els quartos que han robat. Segur que si tots aquest Estafadors tornessin els diners, sortim de la crisi i seriem el país mes ric d'Europa....

Que bonic es somiar...

1 comentari:

  1. Doncs que ha de dir un colomenc com jo davant aquesta situació, quan veu que no només l'alcalde era un lladre, sinó també molts membres de federacions colomenques... així que jo crec que només hi ha una paraula: indignació!

    L'imperdible de ℓ'Àηimα

    ResponElimina